Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 70
Poka¿ wszystkie komentarzeSamochód te¿ wymaga troski i je¶li policzysz koszty utrzymania tak jak instrukcja obs³ugi wymaga a nie do czasu a¿ samo zepsuje siê to koszt bêdzie wy¿szy. Motocykl, nawet taki jak Twój jest wzglêdnie mocn± jednostk± gdzie moc z litra plus stosunek mocy do masy jest taka, ¿e samochód za 400'000z³ nie powstydzi³by siê st±d krótsze czasy miêdzy wymianami oleju, znacznie szybsze zu¿ycie hamulców itd. Sam mordowa³em twina 250cc o mocy 33 kucy po 3kkm miesiêcznie i te¿ ci±gn±³ z portfela. Do czego zmierzam. Pomijajac koszt zakupu, bo chodzi o przyk³ad technologiczny. Je¶li zamiast starego Horneta wyposa¿ysz siê np. w Hondê serii 700 lub 500 albo w skuter 4T, który nawet je¶li ju¿ wymaga tego serwisu to jest bardzo tani. Koszty eksploatacyjne spadn±, bo nie ma osi±gów, które kosztowa³yby co¶ ekstra. Nie sztuka kupiæ KTM EXC 525 i p³akaæ, ¿e miesiêczny serwis kosztuje dwie ¶rednie krajowe. Sztuk± jest wybieraæ dwa ko³a rozumem.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza